لوازم یدکی واریو

لوازم یدکی واریو

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

حتما شما هم برای خرید موتور سیکلت مد نظرتان برندها و مدل‌های متفاوتی را بررسی می‌کنید تا در آخر بهترین انتخاب را متناسب با نیازتان داشته باشید. موتور سیکلت هوندا واریو از با کیفیت‌ترین موتور سیکلت‌های دنیا است و طرفداران زیادی را جذب خود کرده و بسیار خوش ظاهر می‌باشد. از این رو جوانان زیادی جزئی از طرفداران این مدل به شمار می‌روند. در ادامه اطلاعاتی در مورد  موتورسیکلت هوندا واریو و لوازم یدکی واریو بیان خواهیم کرد. برای انتخاب درست‌تر و کسب اطلاعات بیشتر تا پایان مقاله همراه ما باشید. موتور سیکلت هوندا مدل واریو این موتور یکی از خاص‌ترین و جدیدترین مدل موتور سیکلت محسوب می‌شود. تنها گروه خاصی از افراد می‌توانند آن را تهیه کنند. چرا که از قیمت بالایی برخوردار است. هوندا واریو برای تردد شهری بسیار مناسب می‌باشد. ویژگی‌هایی که سبب شده این موتور علاوه بر داشتن طرفداران زیاد، سهم خوبی هم در بازار داشته باشد، چراغ‌های DMS، سنسور جک و سیستم آی دلینگ آن است. هوندا واریو یکی از انواع هوندا کلیک است که ساخت کشور اندونزی می‌باشد.

 هوندا واریو جفت ریموت است و ۷ رنگ دارد. مشخصات هوندا واریو هوندا واریو مجهز به سیلندر مایع خنک کننده است و شتاب و سرعت بسیار خوبی دارد. این ویژگی هوندا واریو افراد زیادی را جذب کرده است. یکی از ویژگی‌های شاخص موتور سیکلت واریو سنسور جک و سیستم آی دلینگ آن است. این موتور به دلیل زیبایی که دارد، زبان زد همه شده است. تزئین کروم، رینگ‌های اسپرت، قاب بدنه زیرین، صندلی دوتایی و رینگ‌های اسپرت آلمینیومی و… ویژگی‌های ظهری هوندا واریو را جذاب و خواستنی کرده است. این موتور دارای ویژگی‌های کنسول از جمله صفحه نمایش، سرعت‌سنج دیجیتال و کیلومتر شمار دیجیتال است و قسمت زیرین زیر موتور فضای خالی دارد. لوازم یدکی هوندا واریو همان طور که گفتیم هوندا واریو ساخت کشور اندونزی است که در ۷ رنگ متفاوت تولید و به بازار عرضه می‌شود و از طریق دو ریموت کنترل می‌گردد. پیشرانه این اسکوتر انجین ۱۴۹ سی سی چهار زمانه، تک میل سوپایی و مایع خنک می‌باشد که هوندا pcx از این موارد بهره‌مند است.

 این پیشرانه توسط یک سیستمی مجهز شده است که به معنی تزریق سوخت برنامه ریزی شده می‌باشد. افزایش قدرت، قابلیت رانندگی، راحتی تعمیر و رانندگی، کاهش آلایندگی از مزیت این سیستم است. قلب این سیستم یک کامپیوتر دارد که نام این کامپیوتر PSM است. این کامپیوتر از طریق اتصال به سنسورهای مختلف، اطلاعات بخش‌های زیر را کنترل می‌کند: دمای پیشرانه موقعیت میل لنگ دسته گاز فشار ورودی هوا فشار هوا دمای هوای ورودی میزان اکسیژن اگزوز این کامپیوتر با استفاده از این اطلاعات سوخت مورد نیاز پیشرانه را تعیین می‌کند و در زمان مناسبی تزریق کننده انژکتور سوخت را فعال می‌نماید. این کامپیوتر مشکلات را شناسایی و بررسی و مشکل و کد خطا را برای تعمیرکار ذخیره می‌کند. 



بازدید : 270
یک شنبه 25 دی 1401 - 20:48
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: